pátek 29. prosince 2017

Narozeninkový





Vnučka Viktorinka slavila své nádherné sedmé narozeniny a tak jsem se rozhodla jí upéct dortík. 
Poprvé jsem si zakoupila potahovou hmotu s mandlovou příchutí, jedlé třpytky, jedlý fix a jedlé gelové barvičky, to vše u fy SvětCukrářů.cz. Viktorinka má teď období, kdy se jí líbí jednorožci a tak jsem si na Pinterestu našla nějaké inspirace a pustila se do práce. Bohužel jsem si práci nechala na poslední chvíli a neuvědomila si, že potahovka, zvlášť, když z ní budu chtít vyrobit větší ozdobu, potřebuje čas na tuhnutí. Takže výsledek není pro mě až tak uspokojivý, jak jsem si přála, ale chuťově byl velice dobrý a Viktorka z něj měla obrovskou radost. A to bylo hlavní.

Připravené korpusy

Tady už s tvarohovým krémem

Tak to nakonec dopadlo

Hlavně, že se Viktorince líbil

Takto pak vypadal na řezu

A pro mě byly důležité všechny nové zkušenosti - na tvarování figurek si nechat dostatek času, aby detaily měly čas proschnout, pod potahovku vždy promažu máslový krém, který nechám pořádně ztuhnout, protože tvarohový krém byl sice chuťově fantastický, ale na potahovku fungoval jako teplo na sníh a pokud bych chtěla ještě takto zdobit, pořídím si potřebné nářadíčko, protože pokud není, jen těžko se dosahuje dokonalých hran a řezů. 




Žádné komentáře:

Okomentovat